Μέσα από έναν ελκυστικό αφηγηματικό τρόπο και μια διασκεδαστική πειραματική διαδικασία θα ευαισθητοποιηθούμε για τον κόσμο που μας περιβάλλει.
Οι Ιππότες της Στρογγυλής Τραπέζης
Ο δράκος του δάσους χρειάζεται βοήθεια! Παρατηρεί αλλαγές στο περιβάλλον του που του προκαλούν έντονη ανησυχία. Το δάσος ερημώνει..
Μπορούν οι ιππότες της στρογγυλής τραπέζης να συμβάλλουν στη διάσωσή του;
Μικροί και μεγάλοι μεταφερόμαστε σε ένα παραμυθένιο πλαίσιο με σκοπό την προστασία μικροσκοπικών, αλλά πολύ σπουδαίων οργανισμών, με τεράστιο αντίκτυπο για την ευημερία των οικοσυστημάτων.
Μαθητές Δ’ – Στ’ δημοτικού, Μαθητές Γυμνασίου, Εκπαιδευτικοί, Η δράση έχει διάρκεια 50′ και μπορεί να επαναληφθεί όσες φορές απαιτηθεί, σύμφωνα με τον αριθμό των συμμετεχόντων, με ενδιάμεσο διάλειμμα 10 λεπτών.








To Laboratorium είναι ένα πρότυπο εργαστήριο, στην Αλεξανδρούπολη, με σκοπό τη διάδοση των Φυσικών Επιστημών, με βιωματική προσέγγιση.
Στο εργαστήριο πραγματοποιούνται σταθερά εβδομαδιαία τμήματα για όλες τις ηλικίες, δίνοντας χώρο και χρόνο για πειραματισμό και ανακάλυψη, με τον πιο συναρπαστικό τρόπο. Οι hands-on δραστηριότητες και η εξοικείωση με τον εργαστηριακό εξοπλισμό συμβάλλουν στην πιο ουσιαστική κατανόηση πολύπλοκων εννοιών ή φαινομένων από τη Βιολογία, τη Χημεία, τη Φυσική, τη Γεωπονία και όχι μόνο!
Ακόμη, διοργανώνονται και ανοιχτά εργαστήρια “Open Labs”, στα οποία οι συμμετέχοντες εξερευνούν ένα ευρύ φάσμα θεματικών, μέσα από δημιουργικές και πρωτότυπες δράσεις.
Με την υπηρεσία Lab-On-The-Go το εργαστήριο ταξιδεύει σε σχολεία, συλλόγους ή φορείς, μεταφέροντας τον εξοπλισμό, τις εμπειρίες και τη μαγεία των Επιστημών, στο δικό τους χώρο!
Η αποστολή του Laboratorium είναι να μετατρέψει τη διδασκαλία των Θετικών Επιστημών σε μια ζωντανή και διαδραστική εμπειρία, μακριά από τη μονοτονία της τυπικής διδασκαλίας, καλλιεργώντας, παράλληλα, την περιέργεια, την κριτική σκέψη και την αγάπη για τη μάθηση. Στόχος του είναι να δώσει στις Φυσικές Επιστήμες τη σωστή τους διάσταση, ότι είναι διασκεδαστικές πειραματικές διαδικασίες, μέσα από τις οποίες μαθαίνουμε για τον κόσμο γύρω μας.

Η Σμαράγδα Κυρτσίδου, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Διδακτική των Βιοεπιστημών, από το τμήμα Μοριακής Βιολογίας ΔΠΘ, ενώ οι δύο προπτυχιακοί τίτλοι την καθιστούν Δασκάλα (ΠΤΔΕ - ΔΠΘ) και Τεχνολόγο Γεωπόνο (ΑΤΕΙΘ).
Έχει στο ιστορικό της μία σειρά επιμορφώσεων, τόσο σε εκπαιδευτικά ζητήματα, όπως η ειδική αγωγή, η διαπολιτισμικότητα και η εκπαίδευση ενηλίκων, όσο και σε θέματα γεωπονικής φύσης και συστήματα ποιότητας. Ακόμη, έχει παρακολουθήσει συνέδρια και ημερίδες με στόχευση, κυρίως, τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και έχει συμβάλλει ενεργά στην υλοποίηση περιβαλλοντικού προγράμματος για τον θαλάσσιο γραμματισμό στην ευρύτερη περιοχή της Θράκης.
Από το 2024 είναι εμπνευστής της ιδέας και ιδιοκτήτρια του Laboratorium, ενός εργαστηρίου φυσικών επιστημών, στην Αλεξανδρούπολη.

Η Ελένη Πανταζή είναι εκπαιδευτικός, απόφοιτη του Π.Τ.Δ.Ε. - Δ.Π.Θ και μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο ΠΜΣ: Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, του τμήματος Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων - Δ.Π.Θ.
Έχει παρακολουθήσει συνέδρια, ημερίδες και επιμορφώσεις σε διάφορα θέματα, με έμφαση στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών. Έχει εργαστεί στην εμψύχωση και εκπαίδευση παιδιών Α΄βάθμιας εκπαίδευσης κι έχει συμμετάσχει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων/προγραμμάτων.