Με το ΦΑ και με το ΣΙ στης ΦΑνταΣΙας το νησί
Δυο νότες βρέθηκαν μαζί, στης ΦανταΣίας το νησί; Ω, τι περιπέτεια είναι αυτή! Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο να συμβεί;
Παιδιά προσχολικής ηλικίας, Μαθητές Α’ – Γ’ δημοτικού

H Στέλλα Γκρήγκοβιτς μεγάλωσε στη Ζάκυνθο. Φοίτησε στο Μουσικό Σχολείο, από το οποίο φεύγοντας - εκτός από το απολυτήριο - πήρε και την αγάπη της για τη μουσική και το θέατρο.
Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Aριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Σπούδασε Θεατροπαιδαγωγική στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών (Master) της σχολής Καλών Τεχνών του Βερολίνου (UDK) με υποτροφία του Ινστιτούτου Roza Luxenburg.
Από το 2002 έως το 2008 υπήρξε μέλος της μουσικοθεατρικής ομάδας ''Μουσικό Πολύτροπο'' του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ., υπό την καλλιτεχνική εποπτεία του καθηγητή Γιάννη Καϊμάκη, με συμμετοχή σε πλήθος παραστάσεων και φεστιβάλ σε Ελλάδα και Ευρώπη (Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία κ.α). Αντικείμενο της ομάδας είναι η μουσική και λαογραφική μελέτη παραδοσιακών τραγουδιών απ’ όλη την Ελλάδα.
Είναι ιδρυτικό μέλος του γυναικείου φωνητικού συνόλου Πλειάδες (Pleiades Vocal Group), το οποίο από το 2006 ασχολείται με την μελέτη και ερμηνεία του πολυφωνικού τραγουδιού της Ηπείρου, της Μεσογείου και των Βαλκανίων. Έχει πραγματοποιήσει συναυλίες, παραστάσεις και μουσικά project σε συνεργασία με διάφορους καλλιτέχνες στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Ν. Ξυδάκης, Ν. Κυπουργός, Kώστας Θεοδώρου, Encardia, Rotting Christ, V.I.C, Δημήτρης Σωτηρίου, Xάρης Πεχλιβανίδης, Κορίνα Βασιλειάδου, Kat Valastur κ.α).
Έχει λάβει επιμόρφωση στο μουσικοπαιδαγωγικό σύστημα Kodály με εισηγήτριες/εμψυχώτριες την Εριφύλλη Δαμιανού, Αγγελική Πλόκα και Yasmin Folini.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και εργαστήρια πάνω στη φωνή, το τραγούδι και τον θεατρικό λόγο, τόσo στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό με καθηγήτριες τις Ulrike Sovodniok, Beate Krützkampf, Μάρθα Φριτζήλα, Βασούλα Δελλή, Γεωργία Τέντα, Βάλια Μαυρίδου. Έχει σχεδιάσει και πραγματοποιήσει θεατρικές παραστάσεις, μουσικά σεμινάρια και θεατρικά εργαστήρια για παιδιά και ενήλικες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και έχει εργαστεί ως θεατροπαιδαγωγός και μουσικός σε διάφορους πολιτιστικούς και εκπαιδευτικούς φορείς του Βερολίνου: Universität der Künste, Kinderoper Lichtenberg/Staatsoper, Theaterstrahl, Social Circus Cabuwazi, Klangradar Berlin, κ.α.
Έχει αποκτήσει το δίπλωμα επάρκειας στη ελληνική νοηματική γλώσσα. Σήμερα, ζει στην πόλη της Ξάνθης και εργάζεται ως μουσικός και θεατροπαιδαγωγός. Από το 2019 συνεργάζεται με το Λύκειο Ελληνίδων Ξάνθης, όπου διδάσκει παραδοσιακό πολυφωνικό τραγούδι. Είναι πτυχιούχος ανώτερων θεωρητικών (Αρμονία) του Εθνικού Ωδείου (Παράρτημα Ξάνθης), ενώ συνεχίζει Συνεχίζει την σπουδή της στο λυρικό τραγούδι με την Έλενα Κρασάκη και στο πιάνο με τον Νίκο Κυριόσογλου.
Το 2021 δημιούργησε το εργαστήρι καλλιτεχνικής εκπαίδευσης Λ ά μ π α, έναν χώρο βιωματικής μάθησης με κεντρικό άξονα τις τέχνες του θεάτρου και της μουσικής, στον οποίο σχεδιάζει και εμψυχώνει βιωματικά καλλιτεχνικά και παιδαγωγικά εργαστήρια παιδιά, εφήβους και ενήλικες.
Από το 2021 σε ένα αρχοντικό του 19ου αιώνα, στην παλιά πόλη της Ξάνθης , “άναψε” κάτι νέο και φωτεινό. Η “Λάμπα” είναι ένα εργαστήρι καλλιτεχνικής εκπαίδευσης και βιωματικής μάθησης, που δημιουργήθηκε από την θεατροπαιδαγωγό και μουσικοπαιδαγωγό Στέλλα Γκρήγκοβιτς.
Στόχος της Λ ά μ π α ς είναι, μέσα από την ουσιαστική επαφή με την τέχνη, να δημιουργήσει όλες τις απαραίτητες βάσεις για να έρθουν τόσο τα παιδιά, όσο και οι ενήλικες κοντά στη συλλογική δράση, την έκφραση και το πιο δημιουργικό κομμάτι του εαυτού τους. Με κύριο εκπαιδευτικό άξονα τις τέχνες της μουσικής, του τραγουδιού και του θεάτρου, πραγματοποιούνται βιωματικά και δημιουργικά εργαστήρια τόσο σε εβδομαδιαία βάση στον χώρο της “Λάμπας” όσο και σε συνεργασία με άλλους φορείς της Ξάνθης, αλλά και άλλων πόλεων με τη μορφή διαθεματικών και διακαλλιτεχνικών project.